dar morede eshgham maryam

dar morede eshgham maryam

درمورد عشقم مریم جان

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان


امکانات

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 35
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 141
بازدید کل : 114707
تعداد مطالب : 240
تعداد نظرات : 86
تعداد آنلاین : 1


نمایش احساس با عکس...

گروه اینترنتی ایران سان
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

آنگاه که به تو می نگرم
گویی مردمکانم را
به تماشای ناب ترین تصویر خلقت می نشانم
با من از گذشته بگو
از فنجان های قهوه ای که ...
بوی سیگار می داد
و لذت هم آغوشی...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

دیر که به بستر می‌آیم
پاهایت را از گوشه‌ی خودم کنار می‌زنم
آن دروازه‌ی گرم را...شب‌هایی که این‌جا نیستی
محتاط به میانه‌ی بستر می‌آیم
سعی می‌کنم تعادلم را حفظ کنموقتی غلت می‌خورم در خواب،
تو می‌غلتی،من می‌غلتم،
می‌غلتی،
می‌غلتم
و تو...شب‌هایی هست که گوشه‌ی بالشم را زیر گونه‌ام فشار می‌دهم
و به رویاهایم خیره می‌شوم...


 

این روز ها سیگارم را نصفه میکشم ...
.
.
چون تو همیشه میگفتی یک نخ روشن کن دوتایی بکشیم ...



گروه اینترنتی ایران سان
 

خوب است که
وقتی نفست بالا نمی آید
کسی حرفهای بغض شده در گلویت را
جایی نوشته باشد....
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاه منتظرم
اگر نمی آیی
اینقدر پنجره ها را زجر ندهم
چشم هایم به جهنم.....!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

گلوی آدم را
باید گاهی بتراشند
تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود.
دلتنگی هایی که جایشان نه در دل
که در گلوی آدم است
...دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند. .
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

خسته ام؛
خسته تر از آنی که خیانت کنم
...تنهایم؛
تنها تر از آنی که عاشق شوم
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

بعضی حس ها خاص و ناب هستند
مثل بعضی آدمـــــــــا!
از دست این بغض لعنتی
که تا به تو می رسد دست و پایش را گم می کند
و بجای شکستن
دنبال جایی برای پنهان شدن می گردد
کلافه ام!
 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

نواي عاشقانه ي پيچيده در كوه...
وزوز شاديه بي دليل...
پتك ياد تو...درد بیدريغ دلم...
دل تمام من و او ها خوش!
دل تو هم خوش!!
دل من...
هيچي!
.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

آخ كه درد دارم درد
من از تو غريبترم
من ميان اين همه از توي تنها هم تنهاترم
آخ ....كمتر لگد بزن تنهايي

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گروه اینترنتی ایران سان
 

مرا ببوس هزاران بار...
شیرین است ...
بعد نبودنت ...
آه نبودنت!
كه ميرسد روزي...
به تمام اين شيرين شدنهاي دلم نياز دارم ...
 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: حسن ج تاريخ: چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

آواز پـرنـدگان مهـاجـر را بـدرقـه راهـت می کنـم تـا بدانی همیشـه منتظر آمدنت می مـانـم به وبلاگ خودتون خوش آمدید نوشته های عاشقانه من تقدیم به بهترینم مریم جان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب


© All Rights Reserved to ashegam.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com